Latin America journey

Sunsetting down to the end...

Lieve lezers,

Vanuit het airport in Atlanta even gauw mijn laatste woorden. Internet is zo'n 10 dollar per uur, dus takkeduur. De laatste twee weken bestonden eigenlijk maar uit drie locaties. We hebben onze laatste hike gedaan in Huaraz, een fantastische hike naar bijna 5000 meter met als beloning op het einde van de hike een prachtig gletsjermeer. Op Renee haar verjaardag zijn we vrij technisch wezen rockclimben. Zo balen dat we in NL geen bergen hebben! Zou echt een hobby van me kunnen zijn. Verder zijn we nog een dag in Trujillo geweest, waar niet veel te zien was behalve koloniale gebouwen... Het vissersdorpje Huanchaco was wel indrukwekkend, met haar 2000 jaar oude vissersbootjes.

De laatste week hebben we niet meer gedaan dan in het uiterste noorden, Mancora op het strand liggen. Drankje, duik, drankje, duik. De hostels zagen eruit als resorts en de zee, de zwembaden waren goddelijk. Een week lang een mooie relaxte afsluiting van de reis. De laatste zes weken meer tijd in nachtbussen doorgebracht dan in hostels, dus het was het verdiend.

De reis is over, het is gedaan. Met grote pijn in het hart heb ik Latijns-Amerika moeten verlaten, maar na bijna vijf maanden ben ik zoveel rijker dan toen ik wegging. Spiritueel, cultureel zoveel gezien. Het ging allemaal zo snel...

Ik vlieg kom morgen om 08.10 uur aan op Schiphol, vluchtnummer 838.

Tot snel maar weer iedereen...

Bas

Voor de nieuwe foto's van week 19 en 20 zie www.picasaweb.google.nl/b.zegers

Die heb ik zojuist vrijgegeven om te bezichtigen

Reacties

Reacties

Luca

lieve Bas, een mooie afsluiting van een geweldige reis. het zal afkicken worden maar ik weet zeker dat je het ook wel weer lekker vind om thuis te komen. Nog een paar uurtjes en dan...... zien we je weer. Tot morgen Dikke kus alvast Luuk

marlies

Ha Bas,

Welkom thuis....het zal wennen zijn.!
Fijne dag morgen,

liefs, Marlies en Ap

Maria

Hola Bas, Van Latijns Amerika genees je niet en ik kan het weten. Nederland heeft mooie andere dingen, gelukkig maar.
Algún día regresarás, aunque sea de visita
abrazo, Maria

suzan

Hoi Bas,
Inmiddels ben je weer een beetje ingeslingerd denk ik in het Hollandse leven. Al lijkt mij dat je wel een aantal weken nodig hebt om weer aan je eigen leven hier te wennen. Op mijn vakantie ga ik je verhalen nog eens even rustig doornemen. Je foto's zijn in ieder geval prachtig. Maak er maar een mooi boek van. Succes met wennen en liefs van Suzan en Paul.

Marianne

Hi Bas, bedankt voor al je mooie verhalen en prachtige foto's. Jullie hebben een geweldige tijd gehad. Helaas is het nu voorbij, maar wie weet, je bent nog zo jong. Wat gaat er allemaal nog komen???
Ik blijf je volgen via je moeder en hoor wel wanneer je afstudeert. Heel veel succes en hartelijke groeten, Jan Willem en Marianne.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!