Latin America journey

Vervreemd wakker worden met 36 graden!

Hey everyone,

Buenos tardes!

We zijn met enige vertraging in atlanta uiteindelijk om twaalf uuraangekomenbij Managua Backpackers Inn en we hebben nu al het gevoel dat we het luxer dat dit niet krijgen. We hebben een private twin room met schone badkamer, warme doucheen een grote ventilator. De nachtrust was onze grootste vriend, want door alle spanning en opwinding hadden we ongeveer 24 uur niet geslapen!

De tien uur vliegen naar Atlanta was een eitje, De uren op op Amerikaanse bodem duurden naar ons gevoel iets langer, met name door het feit dat je door de vele security checks, handtas controles en fouilleersessies al voor terrorist wordt aangezien als er geen USA in je paspoort staat. Nog even bij de Burgerking een ouderwetse wopper verteren om de twee uur vertraging uit te zitten, maarten slotte waren we zo in Managua.

De cultuurschok kon beginnen. Bij aankomst op het airport hingen er gelijk al twee kindjes aan m´n armen, de Taxi´s spugen uit ramen en toeteren de hele stad door.Voor de lezer zal het een geruststelling zijn dat we veilig zijn aangekomen. Voor mij was het een geruststelling dat Renee na zo´n reis nog steeds in een wonderbaarlijk goed humeur verkeerde, een waar contradictio in terminis als ik denk aan de woorden van haar goede vriendinnen.

Op het moment van schrijven is het bij ons half twaalf in de middag en zal het bij jullie zeven uur later zijn. De maag rommelt, dus wij gaan de stad in op zoek naar een stevig ontbijt en een nieuw hostel in Managua.

Hasta luego!

Bas

Reacties

Reacties

Inge

Basje!
Pas goed om mijn zusje en op jezelf! Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet ervan en ik wacht uiteraard op de eerste foto's!!

Ties

Yo Bas,

Ik heb je gisteren helemaal gemist! Logisch, je was immers zondag al vertrokken. Iig, super veel plezier. Geniet van alles wat je gaat zien en meemaken en we spreken elkaar weer over een hele lange tijd...

Gr.,
Ties

marlies en Ap

Ha Bas,

Fijn dat het goed begonnen is!! Veel plezier en we lezen je verhalen graag.

Liefs van ons

Suzan &Paul

Ha die Bas,

Wat onverwacht, toch nog een weblog van jouw ongetwijffeld avontuurlijke reis. De start is in ieder geval helemaal oké.
Héél veel reisplezier en we kijken uit naar het volgende verhaal.
Liefs van ons beiden, suzan en paul

geeke

Managua, snel weg uit die hoofdstad, op naar het strand of de vulkanen, waar vervolgen jullie je reis heen?
xx!

hannah

Goed om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. ik ben nu al benieuwd naar je volgende berichten! have fun!

x hannah

Maaike

hey, ik ga ook jullie verhalen lezen! Heel veel plezier met zijn tweeen, en geniet ervan!
liefs

Pjotr

Yo Bas! Mooi dat je goed bent aangekomen in Nicaragua. Het klinkt goed in elk geval.. Van mij zou het in Nederland ondertussen ook wel eens wat warmer mogen worden.
Je kamer bevalt prima trouwens hoor! Volgens alle huisgenoten heb ik hem beter ingericht dan jij dus dat geeft je iets te denken. ;) Haha.
Veel plezier nog op je reis, ik blijf op de hoogte en zal af en toe wel eens wat posten (als 1 van de weinige mannen zo te zien, hehe)

Groeten,

Pjotr

Jesca

He Basje, eindelijk heb ik je weblog ontdekt! Heb m gelijk maar als favoriet aangemaakt. Klinkt goed allemaal en herkenbaar, doe rustig aan!
Oh en ik zie dat de (nu nog) HJ aan het opscheppen is, haha. Ach ja..
dikke kus Jes

Pjotr

Opscheppen? Ik benoem de feiten gewoon.

Hans

Yo Bassie,

Fijn om te zien dat je heelhuids bent aangekomen! Je weet het maar nooit met die vliegtuigen van tegenwoordig. Hé, heel veel plezier de komende tijd, doe op het begin lekker rustig aan en geniet ervan!

Groetjes,
Hans

PS: echt zonde jongen, je herkent je kamer bijna niet meer terug. Pjotr heeft er maar wat spullen neergekwakt en van alles tegen de muren gehangen zonder enig idee of enige smaak. Als je binnenkomt struikel je meteen over een stoel die nog naast het bureau moest staan en die rode blokjes heeft ie ook maar uit de losse pols geschilderd volgens mij.

Jelske

Ben benieuwd naar je andere verhalen! :)

Kus

Arthur

Hey battie, ik merk het al weer. Dit reislog sterft nu al een snelle dood. Jammer, heel jammer. En dat terwijl we zo aan je denken elke dag!

Kijk je uit voor de Sandinisten? (Wikipedia vraag is dat)

Ik ga nu lekker de clubrekening plunderen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!