Latin America journey

Morgen 10.10 uur: Depart from Schiphol Airport!

Welkom everyone op mijn weblog waar iedereen mijn reis kan volgen. Op dit moment is deze reislog nog redelijk kaal, maar deze zal spoedig vanaf locatie gepimpt worden.

Morgen is het zover, nog ff relaxen, en dan vertrek ik om 10.10 vanaf Schiphol via Atlanta naar Managua.

We'll keep in touch!

N.B. Per 1 maart 2009 ben ik niet meer bereikbaar op mijn mobiele nummer. Deze is tijdelijk geblokkeerd. Via de e-mail en deze weblog kunnen jullie me altijd bereiken!

Reacties

Reacties

Geeke

Ik ga je volgen!

Jelske

And off you go!

Elke

Basjeee!
Ik had je gister gesmst, mja dat werkte dus niet.. Ik wens je een kei mooie reis (dat moet lukken met een gezellige brabo aan je hand ;) ) en ik hoop dat er snel mooie verhalen op je site komen!!
Kusje!

Maartje

Big bro kan alleen maar zeggen: toi toi toi en no worries!

Monique

Have fun! Nu nog kaal op het weblog maar dat duurt vast niet lang. We wachten in spanning!

mams Luca

ha lieve Bas, daar gingen jullie dan. Nog wel even een klein traantje weggepinkt hoor!. Was blij dat ik nog naar mijn werk moest voor de afleiding. Hoop dat jullie een goede vlucht hadden met niet teveel vertraging. Als het goed is zitten jullie nu in het hostel in Managua. Ga onwijs lekker genieten en de eerste paar dagen lekker luieren aan het strand. We wachten met spanning op de eerste verhalen. Hele dikke kus van je Paps en Mams. En lieve groeten ook voor je reismaatje Renee.Moest je van de beide Oma's en Opa ook veel liefs overbrengen . Bas ik ga je verder mailen.

oma

Ik heb je kunnen vinden op internet!Wens je een fijne tijd tie en denk veel aan je! knuffel, Oma

opa en oma

Fijn te horen dat alles goed is.Wij kijken uit naar een volgend bericht. Liefs Oma en Opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!